چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: داوران اسپانیایی بازی شصت و چهارم پرسپولیس و استقلال چهارشنبه 14 فروردین وارد تهران شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر برناردینو گونزالس وازکوئز به همراه پدرو بارسیا فرناندز و خوزه مانوئل فرناندز میراندا شب گذشته مادرید را به مقصد فرانکفورت ترک کردند و از این شهر وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی شدند.

داوران اسپانیایی پس از قضاوت دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، روز جمعه تهران را به مقصد کشورشان ترک می کنند.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال برناردینو گونزالس وازکوئز و کمکهایش برای قضاوت شصت و چهارمین دربی شهر تهران بر اساس تعرفه فدراسیون جهانی فوتبال حق الزحمه خود را دریافت می کنند.

بر این اساس وازکوئز به عنوان داور وسط جهت قضاوت این دیدار و اقامت و سفر به کشورمان روزانه 500 دلار دریافت خواهد کرد و کمک هایش نیز مبلغ 350 دلار برای هر روز از فدراسیون فوتبال کشورمان دریافت می کنند.

با توجه به اینکه سفر تیم داوری اسپانیایی دربی به تهران و بازگشت شان به این کشور حدود 4 روز به طول می انجامد، فدراسیون فوتبال مبلغ چهار هزار و 800 دلار به آنها پرداخت خواهد کرد.

پیش‌تر قرار بود ایتورالده گونزالس بازی استقلال و پرسپولیس را سوت بزند [بیشتر] اما کمیته داوران تصمیم گرفت قضاوت دربی شصت و چهارم را به  وازکونز و کمک‌هایش بسپارد.[در همین رابطه]

گونزالس سال گذشته قضاوت دیدار شصت و سوم استقلال و پرسپولیس را برعهده داشت که این دادار با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.[گونسالس: حرکات پرسپولیس واستقلال غیرحرفه‌ای بود]

بازی شصت و چهارم دو تیم پرطرفدار پایتخت، پنج‌شنبه 15 فروردین و در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 47496

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز