کارشناس سازمان هواشناسی گفت: جمعه این هفته ۱۳ دی ماه سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود که ابتدا مناطق غربی و سپس بیشتر کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بعد از آن برف و باران بیشتر نقاط کشور را در بر خواهد گرفت.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی گفت: امروز چهارشنبه روی نوار شرقی بارش پراکنده داریم، همچنین خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش باران و برف خواهند داشت. جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان نیز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: در غرب سواحل، دامنه‌های زاگرس، شمال غرب و کمی غرب بارش‌های پراکنده و خفیف رخ می‌دهد و فردا نیز همچنان نوار شرقی بارش پراکنده همراه با وزش باد خواهد داشت.

گودرزی ادامه داد: گیلان و مازندران نیز بارش باران خواهند داشت، جمعه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و بارش‌ها در نیمه غربی آغاز خواهد شد. شنبه و یکشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور برف و باران رخ می‌دهد و شدت بارش‌ها در جنوب کشور در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و شمال فارس خواهد بود.

  • جمعه تهران بارانی است

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح تهران ۱ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز پایتخت به ۱۱ درجه بالای صفر می‌رسد، از جمعه اواخر وقت بارش‌های پراکنده در تهران آغاز می‌شود، شنبه و یکشنبه هفته آینده پایتخت بارانی خواهد بود.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۵ درجه زیر صفر و بندرعباس و بوشهر ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کد خبر 474724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha