سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود به مرگ دو برادر کولبر کرد بر اثر سرما واکنش نشان داد.

پیدا شدن پیکر نوجوان کولبر ۱۵ ساله مریوانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه صبح امروز ۱۰ دی‌ ماه در هفدهمین نشست خبری خود در دادگستری استان تهران ضمن تسلیت درگذشت دو نوجوان کولبر (برادران خسروی) گفت: امیدوارم این حادثه تلخ آخرین حادثه‌ای باشد برای کسانی که برای به دست آوردن نان حلال سخت‌ترین شغل و کم‌مزدترین کار را دارند.

اسماعیلی بیان کرد: قاچاقچیان عمده و سازمان‌یافته بدانند اگر دیروز بارش برف و سرمای زمستان جسم «فرهاد» و «آزاد» را اسیر خود کرد، با اقتدار دستگاه قضا و ضابطان قوه قضائیه ان‌شاءالله آتش اجرای عدالت دامن قاچاقچیان عمده را می‌گیرد و در اجرای رهنمود رهبری، ضمن به آتش کشیدن کالاهای قاچاق، این قاچاق جسم قاچاقچیان را دربر می‌گیرد و دست آنها را از بن و ریشه قطع خواهد کرد.

وی افزود: مشکل ما در قاچاق، مررنشینان و کولبران نیستند، بلکه صادرات و واردات گمرکات و اقدامات گسترده قاچاقچیان است که تولید داخلی را فلج کردند. دولت و دستگاه‌های متولی باید وظیفه خود را در جلوگیری از قاچاق کالا و شناسایی قاچاقچیان انجام دهند.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: من اعلام می‌کنم که سیاست کیفری قوه قضائیه در رسیدگی به این پرونده‌ها، مجازات قاطع و بازدارنده و افزایش هزینه ارتکاب جرم است. عزیزان احکامی صادر کنند که برای مرتکبین قاچاق هزینه سنگین داشته باشد.

کد خبر 474486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha