برخی پیشکسوتان باشگاه به مدیرعامل پرسپولیس توصیه کرده‌اند به جای تمرکز روی مسایل جاری در فضای مجازی، از سرمربی موفق تیمش حمایت کند

كالدرون

به گزارش همشهری آنلاین، این روزها در فضای مجازی جو بسیار وحشتناکی علیه گابریل کالدرون به وجود آمده است. شاید در تاریخ فوتبال ایران بی‌نظیر باشد که یک سرمربی خارجی بعد از صدرنشین کردن تیمش به شکلی قاطعانه، چنین مورد هجمه قرار بگیرد، اما این اتفاق برای کالدرون رخ داده و او با کلیدواژه‌های مبهمی مثل «بازی زشت» یا «دخالت در امور باشگاه» تخریب می‌شود. طبیعی است که این مساله نمی‌تواند عادی و روتین باشد. در مورد پشت پرده این فضا اما شایعات زیادی وجود دارد.

به عنوان مثال روزنامه خبرورزشی اخیرا در گزارشی به یک موضوع جالب اشاره کرده است که چنین مضمونی دارد: «بعد از بالا گرفتن برخی اختلافات بین گابریل کالدرون و مدیران باشگاه پرسپولیس، بعضی از فعالان فضای مجازی به محمدحسن انصاری‌فرد پیغام دادند تنها ظرف ۱۵ روز می‌توانند چنان جوی علیه سرمربی آرژانتینی پرسپولیس ایجاد کنند که ذهنیت افکار عمومی در مورد او تغییر کند و امکان حذف کالدرون فراهم شود. البته برخی پیشکسوتان باشگاه به مدیرعامل پرسپولیس توصیه کرده‌اند به جای تمرکز روی مسایل جاری در فضای مجازی، از سرمربی موفق تیمش حمایت کند.»

همشهری آنلاین در مورد صحت و سقم این گزارش و مطالب پرشمار دیگر از این دست اظهارنظر نمی‌کند، اما نیم‌نگاهی به موج تخریبی وحشتناک علیه مربی قهرمان نیم‌فصل، بسیاری از مسایل را روشن می‌کند. جالب است که کالدرون در پنج ماه اول کارش رکورد امتیازگیری یک مربی تازه‌وارد در تاریخ لیگ برتر را شکسته، اما در شبکه‌های اجتماعی با او مثل جنایتکاران جنگی برخورد می‌شود و از ضرورت تغییر فوری این مربی سخن به میان می‌آید!

کد خبر 474414

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    3 0
    خوب تخریبش کنید او هم اونقدر دلیل دارد که از باشگاه شکایت کند و غرامت بگیرد و ضرر هنگفتی به باشگاه وارد شود و این حرفها و این حرکات در ایران خریدار دارد نه در دنیا ... مثل کبک سرتان را در برف کرده اید .