ظاهرا باشگاه پرسپولیس به دلایل مبهم و مجهول قصد عبور از کالدرون را دارد.

کالدرون

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که گابریل کالدرون عملکرد بسیار موفقی روی نیمکت پرسپولیس داشته و رکورد امتیازگیری یک مربی تازه‌وارد در تاریخ لیگ برتر را شکسته است، ظاهرا باشگاه پرسپولیس به دلایل مبهم و مجهول قصد عبور از وی را دارد. این روزها اختلاف نظر در باشگاه به اوج خودش رسیده و مدیرعامل هم در کنترل اوضاع، ناکام بوده است.

در همین راستا اما از صبح امروز شایعه بسیار عجیبی در حوالی باشگاه پرسپولیس منتشر شد که اگر صحت داشته باشد قابل تامل است. گفته می‌شود یکی از مسوولان باشگاه که گابریل کالدرون خواهان جدایی او شده، با یحیی گل‌محمدی تماس گرفته و از این مربی خواسته خودش را برای هدایت سرخپوشان در نیم‌فصل دوم آماده کند! پاسخ یحیی به این پیشنهاد تعجب‌برانگیز اما این بوده که: «من الان برای گذراندن تعطیلات در ترکیه هستم و ضمنا با باشگاه شهرخودرو مشهد قرارداد دارم. بنابراین نمی‌توانم چنین پیشنهادی را قبول کنم.»

گفتنی است گل‌محمدی ابتدای فصل هم گزینه جانشینی برانکو بود، اما با وجود ارایه درخواست رسمی و مذاکرات مستقیم بین نمایندگان دو باشگاه، مدیران شهرخودرو حاضر نشدند یحیی را برای حضور در پرسپولیس آزاد کنند. مالک باشگاه مشهدی به دفعات اعلام کرده گل‌محمدی تنها در صورتی آزاد خواهد شد که مقصد بعدی او نیمکت تیم ملی بزرگسالان باشد.

کد خبر 474293

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Navid IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 0
    برای اینکه استقلالی ها ناراحت نشن ایشون هم باید بروند