مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: این نهاد ماهیانه به بیش از ۳ هزار خانوار کمک‌هزینه اجاره مسکن پرداخت می‌کند.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، جاسم محمدی افزود: تأمین مسکن مناسب به‌عنوان مهم‌ترین نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت است. به همین دلیل شناسایی، نیازسنجی و ساخت مسکن مناسب با اولویت مناطق محروم و روستاها بر اساس تعداد عائله انجام می‌شود.

وی ادامه داد:از ابتدای امسال با وقوع سیلاب بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان در استان آسیب دید. اکنون عملیات تعمیر ۲ هزار و ۵۳۸ و احد آسیب‌دیده به اتمام رسیده و بازسازی هزار و ۶۴۳ واحد شروع که تاکنون ۵۴۳ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بیان کرد: علاوه بر بازسازی مسکن مددجویان سیل‌زده ۲۳۷ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان خرید و احداث و بیش از ۶۷۰ واحد مسکونی تعمیر و بهسازی شده است.

محمدی فارسانی تأکید کرد: طرح ساخت و خرید مسکن مددجویان شهری با اولویت زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن اجرا شده است. این در حالیست که اعتبارات تأمین مسکن نسبت به خانوارهای مستأجر به‌ویژه زنان سرپرست خانوار جوابگو نیست و کمیته امداد ماهیانه به بیش از ۳ هزار خانوار کمک‌هزینه اجاره مسکن پرداخت می‌کند.

کد خبر 474074

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha