مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
۰ نفر

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر نصب برچسب قیمت بر روی همه محصولات این میادین، گفت: تمام محصولات ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره‌بار تهران، برچسب قیمت دارند.

میوه و تره‌بار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، سیدسعید راد با اعلام این که نصب برچسب قیمت، علاوه بر آگاهی دادن به مصرف‌کننده در رابطه با قیمت و دادن قدرت انتخاب به وی از طریق مقایسه کالای مورد نظر با محصولات مشابه، می‌تواند در کاهش تخلفات احتمالی واحدهای صنفی نیز مؤثر باشد، افزود: به همین دلیل، این مهم یکی از اصول و ضوابطی است که تمامی غرفه‌داران میادین میوه و تره‌بار، موظف هستند آن را دقیقاً رعایت کنند.

وی با اشاره به این که نصب برچسب قیمت، علاوه بر روان‌سازی جریان توزیع، در قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان نیز مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار کرد: اعتقاد داریم، عدم نصب برچسب قیمت، به نحوی نادیده انگاشتن حقوق مصرف‌کننده است؛ از این رو نه‌تنها به عنوان یک وظیفه سازمانی، بلکه به عنوان یک مسئولیت اجتماعی، خود را ملزم به احترام به حقوق مصرف‌کنندگان می‌دانیم که این موضوع یکی از مصادیق مهم آن است.

راد با بیان این که یکی از دلایل و عوامل استقبال روزافزون از میادین میوه و تره‌بار، شفافیت در قبال شهروندان و احترام به حقوق مشتریان از طریق قانونمند کردن فرآیند خرید و فروش محصولات در این مراکز خدماتی است، تصریح کرد: معتقد هستیم برخورداری از حق اطلاع از قیمت کالا قبل از خرید، از حقوق ابتدایی و بدیهی مصرف‌کنندگان است و بر همین اساس، رعایت دقیق این حق را تکلیف خود می‌دانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در پایان با تأکید بر این که تمام غرفه‌های موجود در ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره‌بار از جمله غرفه‌های میوه، محصولات فرنگی، مواد پروتئینی، کالاهای بازرگانی و سایر مایحتاج مصرفی شهروندان، موظف هستند قیمت فروش را در معرض دید مصرف‌کنندگان قرار دهند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا سازمان مدیریت میادین را به عنوان سازمان حامی حقوق مصرف‌کنندگان، به الگوی احترام به مشتری و مشتری‌مداری تبدیل کنیم.

کد خبر 474016

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha