دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۷:۳۴
۰ نفر

تعداد فروشندگان سهام توسعه معادن روی و حجم عرضه سهام این شرکت در ابتدای هفته افزایش چشمگیری پیدا کرد.

به گزارش گروه بورس روزنامه همشهری ،طی معاملات دیروز بورس تهران یک هزار و 498 سهامدار توسعه معادن روی 9.3 میلیون سهام در اختیار خود از این شرکت را به فروش گذاشتند.

ارزش دستور فروشهای صادر شده برای سهام این شرکت دیروز در مجموع 61 میلیارد ریال برآورد شد.در جریان داد و ستدهای دیروز بورس تهران 219  دستور فروش برای 842  هزار سهم کالسیمین به ارزش 24 میلیارد ریال صادر شد. 136 نفر هم در مراجعه به کارگزاری ها حدود 483 هزار سهم فرآوری مواد معدنی به ارزش16.2 میلیارد ریال را برای فروش عرضه کردند.


گروه بهمن، سرمایه گذاری غدیر، سایپا، سرمایه گذاری بهمن و ایران خودرو نیز دیروز از جمله شرکت هایی بودند که حجم عرضه سهام آنها بیش از سایر شرکت های حاضر در بورس بود.

در سوی دیگر بازار روز گذشته 416  نفر تقاضای خرید3.8 میلیون سهم پتروشیمی آبادان به ارزش 38 میلیارد ریال را داشتند.همچنین 585 نفر در این روز برای 5.6 میلیون سهم سرمایه گذاری توسعه معادن به ارزش 11.5 میلیارد ریال دستور خرید صادر کردند.

این گزارش حاکی است: پس از دو شرکت یاد شده دیروز بیشترین دستور خریدها برای سهام شرکت های چادرملو، سموم علف کش، سرمایه گذاری پتروشیمی و کف صادر شد.

کد خبر 474

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز