مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز شنبه ۷ دی ماه در دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، استان خراسان شمالی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمال خلیج فارس و بخش‌هایی از غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پاييز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان گفت‌: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی امروز بارندگی در ارتفاعات زاگرس و البرز و مناطق سردسیر به‌صورت برف خواهد بود.

وی افزود: فردا و پس فردا (۸ و ۹ دی ماه) در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب سواحل دریای خزر احتمال بارش پراکنده وجود دارد. از اواخر وقت دوشنبه از سمت شمال غرب کشور افزایش ابر و در مناطق جنوبی آذربایجان غربی و شرقی بارندگی آغاز می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: این سامانه روز سه‌شنبه (۱۰ دی ماه) بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور، سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز مرکزی را در بر می‌گیرد. از بعد از ظهر سه‌شنبه این سامانه از نیمه غربی کشور عبور می‌کند و در شمال شرق کشور، شرق سواحل خزر و دامنه‌های البرز شرقی فعال خواهد بود و بتدریج در روز چهارشنبه (۱۱ دی ماه) از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: فردا (۸ دی ماه) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با کاهش دما با بیشترین و کمترین دمای ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (۹ دی ماه) کمی ابری همراه با غبار محلی در اواخر وقت افزایش ابر خواهد بود و دمای هوا در این روز در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۱۳ و ۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 473769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha