مدیرعامل شرکت ریلی رجا گفت: قطار مسافری مسیر ارومیه- مشهد به‌صورت ترکیبی و متشکل از واگن‌های ۴ تخته خلیج‌فارس با بهای یک‌ میلیون و ۳۱۶ هزار ریال و ۶ تخته میلاد با بهای یک‌میلیون و ۱۱۰ هزار ریال است.

قطار مسافربری

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شنبه ۷ دی روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا «محمد رجبی» با اعلام این خبر، افزود: این شرکت بر اساس نیاز مسافران و در راستای گسترش خدمات ریلی، امکان سفر ریلی به‌صورت مستقیم در مسیر ارومیه - مشهد استان خراسان رضوی و  بالعکس را برای زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) فراهم کرد.

وی در خصوص ظرفیت‌ و زمان‌های حرکت این قطار گفت: قطار ارومیه - مشهد با ظرفیت حدودی ۴۲۰ نفر در مرحله نخست در دی‌ماه امسال به‌صورت ۶ روز یک‌بار حرکت می‌کند که در صورت افزایش تقاضا، امکان افزایش سیر قطار وجود دارد.

رجبی در خصوص نوع این قطار و قیمت بلیت آن اظهار داشت: قطار مذکور به‌صورت ترکیبی و متشکل از واگن‌های ۴ تخته خلیج‌فارس با بهای یک‌میلیون و ۳۱۶ هزار ریال و ۶ تخته میلاد با بهای یک‌میلیون و ۱۱۰ هزار ریال است.

به گفته رجبی قطار بعد از ارومیه در ایستگاه‌های مهاباد، مراغه، میانه، زنجان، قزوین، تهران، سمنان، دامغان، شاهرود، نقاب، نیشابور توقف داشته و بعد از حدود ۲۵ ساعت به مشهد مقدس می‌رسد.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: متقاضیان سفر با قطار ارومیه- مشهد برای دریافت اطلاعات بیشتر اعم از روزها و ساعت‌های حرکت، نحوه خرید بلیت و ... می‌توانند علاوه بر سایت رجا (www.raja.ir)، با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند.

وی اظهار داشت: برای سفر از ارومیه به مشهد مقدس و بالعکس در مقایسه با سایر شیوه‌های حمل‌ونقلی، اکنون قطار ارزان‌تر، راحت‌تر و ایمن‌تر از سایر وسایل حمل‌ونقلی است.

کد خبر 473767

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha