شکایت مدیران بانک‌ها و صاحبان فروشگاه‌های زنجیره ای و سوپرمارکت‌ها از فردی که با استفاده از سلاح ساچمه‌ای شیشه این مراکز را می شکست‏ ماموران درمقابل پروند های عجیب قرار دارد.

شرور

همشهری آنلاین- حمید بوجاریان: در روزهای‌های گذشته‏ مسئولان بانک‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تماس با ماموران کلانتری 134 نصر‏ از حله فردی ناشناس به آنها  خرد شدن شیشه واحدهای خود شکایت کرده و از پلیس درخواست کمک می‌کردند. با دریافت گزارش‌های مردمی‏ تیمی از کارگاهان کلانتری 137 نصر وارد عمل شده و تحقیقات میدانی را در محل آغاز کردند.

سرهنگ ابراهیم قاضی پور رییس کلانتری ۱۳۷ نصردر این باره گفت:ماموران تجسس کلانتری با حضور در محل های تخریب شده‏‏ و استفاده از اطلاعات موجود سرنخ‌های از عامل این تخریب‌ها که یک شرور سابقه دار است به دست آورند.

وی ادامه داد: ماموران در ادامه با شناسایی مخفیگاه این شرور که در گذشته ۲ بار به دلیل شرارت دستگیر‏ محکوم و به زندان رفته بود شناسایی وبا هماهنگی مقام قضایی حکم ورود به خانه متهم را دریافت کردند. با ورود ماموران به محل اختفای متهم‏ مشخص شد وی در منزل نیست اما شواهد نشان می‌داد که متهم دوباره به محل باز می‌گردد.
این مقام انتظامی ادامه داد: تیم تجسس کلانتری با اطمینان از اینکه متهم به مخفیگاهش باز می‌گردد به کمین نشسته و پس از ۶ ساعت انتظار موفق شدند شرور سابقه دار را در نزدیکی مخفیگاهش دستگیر کنند.
رییس کلانتری ۱۳۷نصر اظهار داشت: دربازرسی از خودروی متهم یک تیرکمان کشی قدیمی و یک ظرف ساچمه سنگین که با استفاه از آن اقدام به شکستن شیشه بانک‌ها و مغازه‌ها شده بود  به دست آوردند. متهم پس از اعتراف به شکستن شیشه ها برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

کد خبر 473701

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    0 0
    اينها بايد اعدام بشن اينها درست بشو نيستند اينقدر وقت مردم و مملكتو با اين بگير و ول كني تلف نكنيد