حمیدرضابوجاریان/همشهری آنلاین: جاعلان با جعل مهر برخی دفترخانه ها و استفاده از مدارک سرقتی دست به انجام اعمال مجرمانه می زدند اما نمی داستند دستشان برای پلیس رو شده است.

سرقت

سرهنگ منصور حشمتیان رییس کلانتری ۱۴۴ جوادیه در تشریح این خبر گفت: بدنبال اعلام مرکز تعویض پلاک شرق تهران واقع در خیابان اتحاد مبنی بر جعل اسناد و مدارک سکونت از سوی افراد ناشناس‏ تیمی از ماموران برای شناسایی جاعلان وارد عمل شدند.
رییس کلانتری ۱۴۴ جوادیه ادامه داد: تیم عملیات کلانتری ١٤٤ جوادیه تهرانپارس با بکارگیری توان اطلاعاتی و به صورت پوششی موفق به شناسایی عوامل این باند شدند. دستگیر شدگان با جعل مدارک سکونت افراد متقاضی خرید خودرو که خواهان دریافت پلاک تهران برای خودرو خریداری شده خود بودند دست به انجام اقدامات مجرمانه می زدند. 
وی افزود: ماموران روز ۴ دی ماه در یک عملیات گسترده و پس از هماهنگی با مقام قضایی، ۸ تن از عاملان اصالی باند جعل مدارک و اوراق هویتی، اجاره نامه های جعلی با برچسب کد رهگیری را دستگیر کردند.
سرهنگ منصور حشمتیان ادامه داد: از متهمان تعداد ١٠ عدد مهر دفاتر املاک، برچسب خام کد رهگیری، آلات و ادوات جعل قبوض و مدارک سرقتی شامل کارت پایان خدمت و شناسنامه کشف شد. متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

کد خبر 473700

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز