سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: ساعتی قبل در ارتفاعات توچال حادثه ریزش بهمن به وقوع پیوسته است.

پیست اسکی توچال 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از سقوط بهمن در ارتفاعات شمال غرب تهران در منطقه توچال خبر داد.

وی ادامه داد: در ساعت ۱۱:۰۴ امروز عده ای از شهروندان با سامانه آتش نشانی شهر تهران تماس گرفته و مدعی شدند که در حوالی ایستگاه ۲ تا ۵ توچال حادثه سقوط بهمن رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: تماس های تلفنی حکایت از ان دارد که عده ای از کوهنوردان دیده اند که در جایی خارج از مسیر اصلی پیاده روی برف از کوه حرکت کرده و در سینه کش کوه جاری شده است.

ملکی گفت: به اذعان برخی از شهروندان چند نفری در مسیر ریزش بهمن حضور داشته اند که در حال حاضر خبری از این افارد نیست و مشخص نشده است که زیر بهمن مانده اند یا توانسته اند فرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: سه گروه از مأموران آتش نشانی با تخصص کوهنوردی به محل اعزام شده اند و در حال بررسی موضوع هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: متاسفانه اطلاعات شهروندان ضد و نقیض بوده و ما منتظر بررسی مأموران و جمع بندی اطلاعات هستیم.

  • اعزام ۵ تیم کمکی از هلال احمر به محل حادثه

این در حالی است که مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز در این خصوص گفته است: براساس اعلام شهروندان ۴ نفر د راین حادثه گرفتار شده اند که تاکنون دو نفرشان مصدوم شده اند.

وی افزود: ۵ تیم کمکی از سازمان امداد و نجات به درخواست سازمان آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعازم شده اند و به صورت مشترک کار امدادرسانی به مصدومان این حادثه ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: امیدواریم دو نفر دیگر نیز رهاسازی شده و تعداد مصدومان و مجروحان این حادثه بیش از این عدد نباشد.

سلیمی خاطرنشان کرد: دسترسی به این منطقه از سمت بالا ممکن بوده و در حال حاضر اقدامات در حال انجام است.

کد خبر 473635

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha