فرماندار بروجن با اشاره به لزوم برطرف کردن مشکلات حوزه آموزش و پرورش گفت: شناسایی مشکلات مرتبط با آموزش و پرورش این شهرستان و چاره‌اندیشی برای رفع آن در دستورکار مسوولان این نهاد آموزشی قرار گیرد.

نشست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود ملکی چهارشنبه ۴ دی در گردهمایی دبیران مدارس عادی، متوسطه دور دوم شهرستان بروجن که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برگزار شد، تاکید کرد: آموزش و پرورش برای کاهش مشکلات در بخش‌های مختلف جامعه نقش‌آفرینی می‌کند.

وی افزود: خروجی‌های آموزش و پرورش به صورت کمی و به خصوص کیفی برای آگاهی عمومی اطلاع‌رسانی شود.  

ملکی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند برای ارتقای کمی و کیفی حوزه آموزش و پرورش در حد توان خود به این اداره کمک کنند

وی یادآور شد: آموزش و پرورش با برقراری ارتباط هدف‌مند بین دانش‌آموز، والدین، خانواده و معلمان بسیاری مشکلات را کاهش می‌دهد و یا به طور کامل رفع می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به فعالیت در مدارس استان براساس برنامه مدرسه‌محوری گفت: میزان تاثیر فعالیت‌های مدارس در کلاس و جامعه تبیین و تشریح شود.

فرحناز قائدامینی برنامه مدارس را براساس سند تحول بنیادین اعلام و تاکید کرد: هیچکس نمی‌تواند برنامه‌ای خارج از این سند در مدارس اجرایی کند.

وی اظهار داشت: سال آینده علاوه بر رشد تعداد دانش‌آموزان در مدارس اما بیش‌از یک‌هزار و ۵۰۰ معلم بازنشسته و باعث سختی شرایط آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال آینده می‌شود.

قائدامینی تصریح کرد: دانش‌آموزان، اولیا و معلمان توانمند از سرمایه‌های اصلی آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

وی افزود: از این ظرفیت و توان‌مندی می‌توان به صورت زنجیره‌وار در راستای ارتقای کمی و کیفی اهداف مرتبط با آموزش و پرورش بهره‌گیری کرد.

چهارمحال و بختیاری در سال تحصیلی جاری ۲۰۶ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

کد خبر 473377

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha