فرهاد مجیدی که فرصت چندانی تا آغاز نیم‌فصل دوم و بازی‌های پلی‌اف استقلال در آسیا ندارد از همین حالا لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه ارائه داده است.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین، با به بن‌بست رسیدن مذاکرات استقلال و استراماچونی، فرهاد مجیدی گزینه اصلی باشگاه برای هدایت این تیم احتمالا تا24 ساعت آینده معرفی خواهد شد.  به همین منظور مجیدی که فرصت چندانی تا آغاز نیم‌فصل دوم و بازی‌های پلی‌اف استقلال در آسیا ندارد از همین حالا لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه ارائه داده تا مذاکرات اولیه با این بازیکنان انجام شود.

مهم‌ترین گزینه فرهاد برای حضور در استقلال آیاندا پاتوسی است که نیم‌فصل موفقی را در امارات سپری نکرد. پاتوسی با توجه به قراردادی قرضی که با بن‌یاس امارات دارد به راحتی نمی‌تواند به استقلال بازگردد. او به جز اینکه باید مسئولان بن‌یاس را به لحاظ مالی برای جدایی راضی کند همین مسئله را با باشگاه کیپ‌تاون آفریقای جنوبی هم خواهد داشت.

اما مجیدی همانطور که در خبرها آمده بود محمد طیبی را برای حضور در خط دفاع استقلال در نظر دارد. بازیکنی که به نظر از هر گزینه‌ای به این تیم نزدیک‌تر است. طیبی با توجه به جدایی خود از نفت مسجدسلیمان تنها باید به لحاظ مالی با استقلال به توافق برسد.

مجیدی برخلاف استراماچونی برای خط حمله استقلال سراغ یک بازیکن داخلی رفته و خواهان حضور ارسلان مطری در استقلال شده است. مطهری در سال‌های گذشته همواره مشتاق حضور در استقلال بوده و حالا با توجه به شرایط نه چندان مساعد ذوب‌آهن باید دید در نهایت از این تیم جدا خواهد شد و به آرزوی دیرینه خود می‌رسد یا خیر؟

کد خبر 473357

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha