مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
۰ نفر

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین از ادامه روند ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیلاب بهار امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: ۴۰۰ واحد مسکونی روستایی تخریب شده برای دریافت تسهیلات بازسازی به بانک‌های عمال معرفی شده و قرارداد نیز منعقد کرده اند.

خمین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «محمدکاظم آب‌پیکر» چهارشنبه ۴ دی افزود: ۸۰ میلیارد ریال برای بازسازی واحدهای مسکونی روستایی تخریب شده خمین بر اثر سیلاب بهاره امسال اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: این منابع مالی در قالب پرداخت تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی با کارمزد چهار درصد و یکصد میلیون ریال کمک بلاعوض برای بازسازی واحدهای  مسکونی روستایی تخریب شده بر اثر سیلاب تخصیص یافته است. همچنین یکصد واحد مسکونی تخریب شده بر اثر سیلاب این شهرستان در مرحله سفت کاری با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی قرار دارند و بقیه در مرحله فونداسیون، دیوار چینی و اسکلت بندی بندی هستند ...

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمین با اشاره به اینکه تاکنون ۱۶ واحد از این منازل تخریبی ساخته و  مورد بهره برداری قرارگرفته‌اند، اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ تن سیمان از همدان برای بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده این شهرستان ارسال شده است که سهیمه هر واحد ۱۶۰ کیسه از هدیه مقام معظم رهبری  است.  

آب‌پیکر  افزود:  سهمیه این شهرستان برای بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده بر اثر سیلاب بهاره  در مجموع ۴۰۰ واحد بود که همه آنها در حال ساخت هستند و ۱۱ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان وجود دارد.

کد خبر 473341

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha