فرماندار خداآفرین با تاکید بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه و هوشیاری در صیانت از امنیت غذایی گفت: نظارت بر توزیع و عرضه مواد غذایی در واحدهای صنفی بویژه در مورد عوامل پخش در شهرستان تشدید می‌شود.

مواد غذایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی امیری راد در جلسه قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل در استان آذربایجان‌شرقی افزود: شایعه مشاهده قرص‌های مشکوک در برخی برندهای کیک مارا برآن داشت که این موضوع را با حساسیت بیشتر در شهرستان رصد کنیم و به همین منظور با هرگونه پخش ناشناس موادغذایی به شدت برخورد خواهیم کرد.  

امیری راد با بیان اینکه دشمنان با چنین کارهای ایذایی امنیت روانی جامعه را هدف قرار داده‌اند نسبت به برخورد شدید قانونی با این افراد هشدارداد و برآمادگی کامل ادارات از جمله آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و اصناف در انجام اقدامات پیشگیرانه و نظارت در توزیع موادغذایی تاکید کرد.  

وی تاکید کرد: گشت‌های نظارتی به منظور حصول اطمینان خاطر خریداران و حساسیت اصناف در خرید از شرکت‌های معتبر و قابل اعتماد بصورت مستمر از واحدهای عرضه موادغذایی درشهرستان بازدید کنند.  

فرماندار خداآفرین صیانت از امنیت غذایی و سایر موارد زیستی را اولویت اصلی و مهم قرارگاه زیستی دانست و از اصناف خواست کالاها و اقلام غذایی را از افراد و شرکت‌های معتبر و قابل اعتماد تهیه کنند.

     

کد خبر 473331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha