مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: اولویت اصلی سازمان اوقاف، حفظ اموال وقف شده و اخذ سند برای املاک وقف شده است.

اوقاف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در پنجمین جلسه کارگروه مشترک ستادی سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تلاش‌ها برای اخذ سند برای املاک وقف شده در استان گفت: برکات بقاع و موقوفات برای خود مردم است و در حال حاضر از موقوفات استان برای تعداد زیادی از افراد در سطح استان اشتغال ایجاد شده است.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در خصوص هدف از برگزاری جلسه گفت: اصلی‌ترین وظیفه سازمان اوقاف حفظ موقوفات است که اولویت ما در اخذ سند مالکیت این اموال است که این کار موجب حفظ این اموال می‌شود.

او افزود: بعضی از موقوفات استان به دلایل مختلفی در خصوص اخذ سند دچار مشکلاتی شده اند که امروز از مدیران ثبت اسناد و املاک کشور و اوقاف و امور خیریه کشور دعوت شد تا برای حل این مشکلات چاره اندیشی شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بیان کرد: از همه مردم درخواست می‌کنم که وقف نامه و اسناد و مستندات اموال وقفی خود را به سازمان اوقاف تحویل دهند و با این کار به ثبت موقوفات کمک کنند.

کد خبر 473231

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha