مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: اولویت اصلی سازمان اوقاف، حفظ اموال وقف شده و اخذ سند برای املاک وقف شده است.

اوقاف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در پنجمین جلسه کارگروه مشترک ستادی سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تلاش‌ها برای اخذ سند برای املاک وقف شده در استان گفت: برکات بقاع و موقوفات برای خود مردم است و در حال حاضر از موقوفات استان برای تعداد زیادی از افراد در سطح استان اشتغال ایجاد شده است.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در خصوص هدف از برگزاری جلسه گفت: اصلی‌ترین وظیفه سازمان اوقاف حفظ موقوفات است که اولویت ما در اخذ سند مالکیت این اموال است که این کار موجب حفظ این اموال می‌شود.

او افزود: بعضی از موقوفات استان به دلایل مختلفی در خصوص اخذ سند دچار مشکلاتی شده اند که امروز از مدیران ثبت اسناد و املاک کشور و اوقاف و امور خیریه کشور دعوت شد تا برای حل این مشکلات چاره اندیشی شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بیان کرد: از همه مردم درخواست می‌کنم که وقف نامه و اسناد و مستندات اموال وقفی خود را به سازمان اوقاف تحویل دهند و با این کار به ثبت موقوفات کمک کنند.

کد خبر 473231

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha