پاکسازی مستمر زمین‌های بایر ناحیه ۴ به همت نیروهای خدمات شهری انجام می‌شود.

پاکسازی زمین های بایر

همشهری آنلاین/ زینب زینال­ زاده: تخلیه خاک و نخاله و ریختن زباله در زمین‌های بایر از جمله مشکلاتی است که شهروندان با آن دست به گریبان هستند. برای رفع این مشکل و ایجاد زیبایی بصری در محله‌ها، پاکسازی زمین‌های بایر در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری ناحیه۴ منطقه ۶ قرار گرفته است.

«عبدالرضا داودی»، شهردار ناحیه ۴ در گفت ­وگو با همشهری محله گفت: «براساس قانون شهرداری، رفت و روب و نظافت زمین‌های بایر جزو وظایف نیروهای خدمات شهری است. حدود ۳۰ قطعه زمین بایر به وسعت ۴۰۰ تا هزار مترمربع در محدوده ناحیه وجود دارد که تخلیه خاک و نخاله و ریختن زباله در آنها موجب نارضایتی شهروندان و زشت شدن منظر شهری می‌شود. بنابراین در چهارچوب وظایف تعریف شده، نظافت و رفت و روب مستمر این زمین ها توسط نیروهای خدمات شهری ناحیه انجام می شود.»

او با بیان اینکه این زمین ها، فضاهای بی­ دفاع شهری نیستند گفت: «این زمین‌ها مالک خصوصی دارند که بنا به دلایلی رها شده‌اند و شهرداری نمی‌تواند در آنها دخل و تصرف کند. البته در صورتی که این زمین‌ها به فضاهای بی ­دفاع شهری تبدیل شوند، به مالک اخطار داده می‌شود و در صورت نیاز، شهرداری به شکل حقوقی ورود می‌کند و با دستور قضایی اقدام به امن سازی فضای بی ­دفاع شهری می‌کند.»

کد خبر 473223

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha