شهردار تبریز از رونمایی کتاب‌های فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر کشور در روز چهارشنبه ۴ دی خبر داد.

شهردار تبریز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در این مورد اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور، مجموعه کتاب فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر کشور رونمایی شده و طرح جامعه آموزش‌های شهروندی در مدارس تبریز کلید می‌خورد.  

شهین‌باهر افزود: مجموعه کتب فرهنگ شهروندی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و با مشارکت خانه محیط زیست و توسعه پایدار در تبریز با آخرین شیوه‌های آموزشی رایج در دنیا جهت ارائه در مدارس تهیه و تدوین شده است.  

وی اضافه کرد: این کتاب‌ها، سال‌جاری در ۲هزار و ۲۴۹ مدرسه تبریز با ۱۳هزار کلاس درس توسط مربیان و معلمان آموزش دیده آموزش و پرورش و شهرداری تبریز به دانش آموزان ارائه خواهد شد.  

شهردار تبریز بیان کرد: در همین زمینه۳۵۳هزار و ۷۰۰جلد کتب فرهنگ شهروندی شامل ۳۲۲هزار جلد کتاب آموزش شهروندی ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی و ۳۲هزار جلد تسهیل‌گری ویژه معلمان و مربیان در نواحی پنجگانه آموزش و پرورش، تالیف و توزیع شده است.  

وی افزود: برای تدریس این کتاب‌ها حدود هزار و ۲۰نفر در مدارس از معلمان و مربیان مدارس ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش و مربیان مراکز فرهنگی شهرداری آموزش دیده‌اند.  

برای نخستین بار در کشور، مجموعه مجموعه کتاب‌های  آموزش شهروندی توسط شهرداری تبریز در ۲۶ جلد گردآوری و چاپ شده است.  

مراسم رونمایی از کتاب های فرهنگ شهروندی چهارشنبه، ساعت ۳۰: ۱۷ در باشگاه فرهنگیان تبریز با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش و مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور برگزار می‌شود. 

کد خبر 473104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha