استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید در قالب یک تشکل، ساماندهی و فعال شوند.

روابط عمومي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اقبال عباسی، در نخستین نشست هم‌اندیشی با فعالان روابط عمومی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: ۲ هزار اعتبار جاری و عمرانی دستگاه‌های اجرایی به روابط عمومی‌ها اختصاص دارد که باید در جای خود هزینه شود و هزینه‌کرد اعتبارات پژوهش، آموزش و مطالعه در دستگاه‌های اجرایی استان در محل خود ضرورت دارد.

وی افزود: فعالان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید خود را به مدیران ثابت کنند.  

عباسی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری نیز فعالان روابط عمومی را به عنوان بازوان توانمند خود در امور اجرایی بدانند.  

وی  افزود: وظیفه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی خبررسانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیست بلکه روابط عمومی وظیفه‌ای فراتر از این امر بر عهده دارد.  

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با فعالان روابط عمومی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به صورت فصلی ادامه یابد و در جلسات بعدی نتایج پیگیری مسایل طرح شده در این نشست‌ها پیگیری و اعلام شود.  

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری اعتماد به فعالان روابط عمومی را درک کنند.  

عباسی تاکید کرد: ‌فعالان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نیز باید افرادی شجاع باشند و بدون ترس از موقعیت پستی خود براساس دانش، ‌سواد رسانه‌ای و اطلاعات کامل و علمی برای رفع مشکلات وارد عمل شوند.  

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در دستورکار قرار دهند.  

وی  گفت: تصمیم‌گیری فعالان روابط عمومی در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی باعث تبیین بهتر مسایل درون و برون سازمانی برای مردم خواهد شد.  

عباسی اظهار کرد: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری قوانین مرتبط با روابط عمومی‌ها و همچنین تجهیز این واحد به امکانات مورد نیاز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در اولویت قرار دهند.  

مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت:  روابط عمومی دستگاه‌های این استان فعالیت مطلوبی دارند.  

احسان فروزنده شهرکی تاکید کرد: روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری به همراه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برای ارتقای کمی و کیفی این حوزه در دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌کنند.  

وی افزود: ‌ارایه آموزش‌های علمی و عملی برای فعالان حوزه روابط عومی در دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در دستور کار روابط عمومی استانداری قرار دارد.  

 در این نشست تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و برخی مدیران روابط عمومی استان مطالبی را در خصوص این حوزه ارائه کردند.  

در حاشیه این آیین از نخستین کتاب در خصوص "تحلیل داده‌ها و پیاده‌سازی BI" با محوریت "‌پیاده‌سازی هوش کسب و کار با راهکارهای نرم‌افزاری در صنعت برق" رونمایی شد. 

کد خبر 473101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha