مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
۰ نفر

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: هفت واحد صنعتی راکد این استان شامل چهار واحد در دلیجان و سه واحد در اراک پس از چندین سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشتند و تولید در آن‌ها از سرگرفته شد.

صنعتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «محمدرضا حاجی‌پور» سه‌شنبه ۳ دی افزود: با راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد استان مرکزی برای ۲۲۰ نفر بطور مستقیم اشتغال‌ پایدار ایجاد شده و تعداد قابل توجهی نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: مجموع سرمایه‌گذاری اولیه این هفت واحد صنعتی ۵۱ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی است که تسهیلات قابل توجهی نیز برای احیای این واحدها تزریق شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، نبود بازار و فروش، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات مدیریتی را از جمله مهمترین دلایل تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی دانست و گفت: اراده مجموعه مدیریتی این استان بر راه‌اندازی واحدهای صنعتی راکد و حفظ اشتغال موجود است و در این راستا ظرفیت تمامی دستگاه‌های مسوول به کار گرفته شده است.

حاجی‌پوراضافه کرد: علاوه بر این هفت واحد، تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی راکد شناسایی و تشکیل پرونده شده که تا پایان امسال به چرخه تولید بازمی‌گردند.

کد خبر 472937

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha