مسایل و مشکلات مربوط به ۲۲۶ پرونده سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون مورد بررسی قرار گرفته است.  

سرمایه

 به گزارش همشهری آتلاین به نقل از  ایرنا،  مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین سه‌شنبه ۳ دی  اظهار داشت: با بررسی این تعداد از پرونده‌ها، ۲۹۲ دستورالعمل در راستای رونق سرمایه‌گذاری و تولید در استان قزوین به تصویب رسیده و در حال اجرا است.  

مرتضی علیخانی با بیان این‌که بررسی این تعداد از پرونده‌ها معادل یک هزار و ۳۴۲ ساعت زمان صرف کرده است، اظهار داشت: ۶۷۱ نفر با هدف حل مشکلات پرونده سرمایه‌گذاری به استانداری مراجعه کرده و توانسته‌اند از نقطه نظرات کارشناسان دفتر جذب و حمایت بهره‌مند شوند.  

وی با اشاره به حل مشکل ۹۰ درصد از پرونده‌های سرمایه‌گذاری قزوین، گفت: مسایل و مشکلات ۲۰۱ فقره از پرونده‌های مورد بررسی قرار گرفته حل شده و ۲۵ فقره دیگر نیز برای بررسی بیشتر به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع داده شده است.  

به گفته علیخانی برخی مواقع عده‌ای از کارشناسان دستگاه‌های اجرایی در حوزه حمایت از سرمایه گذاران بر خلاف قوانین و شرایط جاری کشور احساس مسؤولیت نمی‌کنند که در این راستا به مدیران دستگاه‌ها دستور داده شده هرگونه اهمال و بی‌دقتی در فرایند سرمایه‌گذاری هرچه سریع‌تر رفع شود.  

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال باید همه مسؤولان تلاش کنند تا ابتدا با رفع موانع تولید و سپس با بررسی صلاحیت سرمایه‌گذاران به احیای مجدد کارخانجات و بنگاه‌های اقتصادی و یا تکمیل طرح‌های نیمه تمام اقدام شود.  

۹۹ فرصت سرمایه‌گذاری در استان قزوین شناسایی شده است.  

کد خبر 472904

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha