سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

ما داستان ده استارت‌آپ موفق جهان را گردآوری کردیم؛ همه آنها از یک ایده ساده شروع کرده‌اند و امروز به جایگاهی مثال‌زدنی رسیده‌اند. اولین روایت مربوط به شرکت AirBnB است.

AirBnB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه آرکنیا، موفق‌ترین استارت‌آپ‌ها هرگز از ابتدا چنین نبوده‌اند؛ برای اکثر آنها محصول نهایی شکلی متفاوت داشته و به صورتی متفاوت عرضه می‌شده و حتی بازار متفاوتی داشته است. 
برای موفقیت در ایده مورد نظرتان نیازی نیست از ابتدا مبالغی هنگفت برای ساختار تکنولوژیک طرح خود بپردازید بلکه نقشه راه فن‌آوری مربوط به طرح شما به اعتبار مشتری و حتی جذب سرمایه کمک خواهد کرد.

  •    AirBnB

داستان سه جوان که از اجاره دادن محل خواب به شرکتی ده میلیارد دلاری رسیدند از اینجا آغاز شد که در سال ۲۰۰۷ دو فرد طراح به نام های Brian Chesky و Joe Gebbia نتوانستند هزینه اجاره آپارتمانی در سان‌فرانسیسکو را بپردازند؛ در همان زمان یک کنفرانس طراحی در سان‌فرانسیسکو برگزار میشد و تمام هتل‌های این شهر رزرو شده بودند. بنابراین طرح اجاره دادن تخت خوابی بادی در اتاق نشیمن خانه به همراه تهیه صبحانه به فکر ایشان رسید. آنها یک وبلاگ ساده راه انداختند و سه مهمان برای شبی ۸۰ دلار پیدا کردند!
بعد از یک موفقیت کوچک و هماهنگ کردن محصول و بازار، آنها از یک هم‌خانه قدیمی و فارغ‌التحصیل علوم کامپیوتر به نام Nathan Blecharczyk دعوت کردند تا برای گسترش وبسایت با آنها همکاری کند. اینگونه بود که حرکت در مسیر پر مخاطره خود را آغاز کردند.

اینفوگرافی این داستان، خط‌ زمانی و افت‌وخیز مسیر پیش‌رفت این شرکت را نشان می‌دهد.

کد خبر 472855

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha