مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مأموران انتظامی شهرستان زنجان در پی اجرای طرح‌های مبارزه با انواع سرقت در یک ماه اخیر موفق به شناسایی و دستگیری ۸۵ سارق شدند.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار رحیم جهانبخش افزود: متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده و در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی، لب به اعتراف گشوده و انجام ۱۱۱ فقره سرقت را به گردن گرفتند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها به تکرر و تنوع‌بخشی آن پایان می‌دهد، اظهار کرد: مهم‌ترین مؤلفه برقراری امنیت توسط پلیس، برخورداری از اعتماد عمومی است.

سردار جهانبخش با اشاره به کاهش ۳ درصدی انواع سرقت در یک‌ماهه گذشته در شهرستان زنجان بیان کرد: پلیس اقدامات گسترده‌ای را در پیشگیری از وقوع سرقت انجام داده و تلاش می‌کند با همکاری شهروندان امنیت مطلوبی را در جامعه ایجاد کند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ابهر نیز از شناسایی و دستگیری ۱۳ سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از شناسایی سارقان و با هماهنگی مراجع قضایی، ۱۳ متهم دستگیر و در بازجویی‌های فنی پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از اماکن خصوصی، خودرو و موتورسیکلت و کش روزنی معترف شدند.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: از متهمان دستگیرشده، قریب ۵۴ گرم انواع مواد مخدر صنعتی کشف و متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 472793

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha