مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین از آغاز اجرای پروژه کف‌سازی و هم‌سطح‌سازی قبور در آرامستان نوبیلی این شهر خبر داد.

نوبلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین عمویی با اعلام این خبر افزود: این طرح باهدف زیباسازی و تسهیل تردد در قدیمی‌ترین آرامستان قزوین و همچنین درخواست شهروندان و تاکید شورای اسلامی شهر آغاز شده است.

وی بابیان این‌که هم‌سطح نبودن قبور در آرامستان نوبیلی، مشکلاتی را برای تردد آسان شهروندان ایجاد کرده، بیان کرد: پارچه نوشته‌هایی مبنی بر کف‌سازی این آرامستان در اطراف محل نصب‌شده تا شهروندان و صاحبان قبور در جریان اجرای این پروژه قرار بگیرند.

عمویی ادامه داد: طرح اولیه پروژه به همراه نقشه آن از طریق کارشناسان سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین تهیه و اجرای آن نیز در سه فاز و طی سه ماه کاری با تخصیص سه میلیارد ریال اعتبار به مورداجرا گذاشته‌شده است.

وی فراهم آوردن سهولت دررفت و آمد شهروندان، به‌ویژه معلولان و جانبازان را یکی دیگر از اهداف اجرای این پروژه در آرامستان نوبیلی اعلام کرد و گفت: ازآنجایی‌که محوطه آرامستان نوبیلی در ۶ ماهه دوم سال باوجود تغییرات جوی با مشکلاتی نظیر آب‌گرفتگی روبرو می‌شود و همچنین برای ایجاد فضایی زیبا در این بخش تصمیم بر این شد تا اقدامات لازم به‌منظور کف‌سازی و محوطه‌سازی آن در دستور کار جدی قرار گیرد.

بهشت صدر، حسینی، رضوی، نوبلی و فاطمه (س) از جمله پنج آرامستان قزوین هستند.

کد خبر 472656

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha