مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: در طول اجرای طرح ملی پیشگیری و مقابله با گرانفروشی و احتکار کالا به مدت یک ماه ۴۷۸ پرونده تخلف این اداره ارسال شد که مورد بررسی قرار گرفت.

بازار

به گزارش هشمرهی آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا عمرون، مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری دوشنبه ۲ دی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه این طرح  نظارتی ملی از ۲۵ آبان‌ماه تا ۲۵ آذرماه ادامه داشت، افزود: این پرونده‌ها در راستای گشت‌های مشترک و همچنین پرونده‌های وارده از مراجع نظارتی در حوزه کالا، خدمات و بهداشت بوده است.

به گفته وی، از این تعداد ۲۹۵ پرونده تذکر دریافت کرد و ۲۲۲ مورد نیز محکوم و اعمال قانون شد، که برای آنها ۶۸ میلیون و ۲۶۳ هزارو ۷۲۶ریال جریمه تعیین شد.

وی، با بیان اینکه، گشت‌های مشترک در فرایند اجرای طرح ملی نظارتی یاد شده برگزار شد، افزود: در زمان تعیین شده، افزون بر ۷۵۷ بازرسی از صنوف مختلف با حضور گشت مشترک و با مشارکت۱۱۲ اکیپ انجام شده است.  

طرح ملی نظارت و پیشگیری و مقابله با گران‌فروشی و احتکار کالا از ۲۵ آبان تا ۲۵ آذرماه پس از ساماندهی قیمت بنزین انجام شد، که موجب ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار شد.

هم‌اکنون در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و اردل شعب تعزیرات حکومتی فعال است.

کد خبر 472641

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha