استاندار کرمان گفت: طبق تفاهمنامه منعقده، تا ۲ سال آینده پوشش فرستنده‌های دیجتال استان کرمان ۱۰۰ درصد خواهد شد.

استاندار کرمان در دیدار معاون سازمان صدا و سیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدجواد فدائی در دیدار معاون و جمعی از مسئولان سازمان صدا و سیما عنوان کرد: در سفری که رئیس سازمان برنامه و بودجه به زودی به استان کرمان خواهد داشت، پیگیر اعتبار مورد نیاز برای ساختمان صدا و سیمای کرمان طبق تفاهم‌نامه منعقده خواهیم بود.

وی ادامه داد: پوشش دیجیتال استان هم تا کنون به خوبی انجام گرفته و با تفاهمنامه منعقده به زودی به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

شهریاری، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما نیز در این دیدار عنوان کرد: کرمان از استان‌های شاخص کشور و محور جنوب شرق در فعالیت‌های سازمان صدا و سیما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به عدم پیشرفت مناسب ساختمان صدا و سیمای مرکز کرمان ادامه داد: سیاست سازمان بر این است که این ساختمان سریعا به انتها برسد.

شهریاری با بیان اینکه بودجه لازم برای پوشش ۱۰۰ درصدی فرستنده‌های دیجیتال در استان به زودی تامین می‌شود، بیان کرد: دیجیتال کردن کرمان برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و قطعا به زودی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای ما مهم است که تمام روستاها قادر به دریافت شبکه‌های تلویزیونی باشند.

علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از راه‌اندازی مرکز آموزش صدا و سیمای جنوب شرق کشور در استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: با راه‌اندازی این مرکز، دوره‌های آموزشی ویژه کارمندان و نیروهای استان را به راحتی می‌توانیم برگزار کنیم و محدودیتی نیز برای حضور در این دوره‌ها نخواهیم داشت.

وی ابراز داشت: در تفاهم‌نامه منعقده با معاونت توسعه فناوری سازمان صدا و سیما، تا ۲ سال آینده پوشش فرستنده‌های دیجیتال استان کرمان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: در حال حاضر ۹۶ درصد جمعیت استان زیر پوشش فرستنده‌های دیجیتال قرار دارند.

کد خبر 472531

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha