مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

به گفته رییس بیمارستان شفا کرمان با راه‌اندازی کلینیک جامع ام اس، بیماران در این مرکز خدمات ویژه دریافت می‌کنند.

بیمارستان شفا کرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمود نکویی‌مقدم  افزود: این کلینیک در بخش مغز و اعصاب فعالیت می‌کند و به بیماران مبتلا به ام اس خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: همچنین در بخش مغز و اعصاب بیمارستان شفا برای بیماران سکته مغزی، بخش ICU STROCK برای آگاهی رسانی عمومی به این بیماران راه‌اندازی شده است.

رئیس بیمارستان شفا کرمان تاکید کرد: این مرکز آموزشی و درمانی در چهار زمینه قلب، مغز و اعصاب، سوختگی و چشم خدمات فوق تخصصی به مراجعان و بیماران ارائه می‌دهد و در زمینه بیماری‌های قلب و عروق مرکز جامع جنوب شرق کشور است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان ۵۳ سال قدمت دارد اظهار کرد: با انجام طرح تحول سلامت توسط دولت، بیماران از خدمات ویژه‌ای مانند هتلینگ بیمارستان شفا می‌توانند استفاده کنند.

نکویی مقدم با اشاره به فعالیت بخش سوختگی دراین بیمارستان ادامه داد: با راه‌اندازی خدمات هتلینگ و اطلاع‌رسانی مناسب بیمارانی که قبلا به مراکز درمانی خارج از استان مراجعه می‌کردند، در این مرکز درمان می‌شوند.

وی بیان کرد: همچنین بخش سوختگی از اساتید و کادر درمانی مجرب و متخصص برخوردار است و خدمات فوق‌تخصص ترمیمی برای بیماران سوختگی ارائه می‌شود.

رییس بیمارستان شفا کرمان گفت: این مرکز در بحث بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و غیره تمرین‌های متعددی داشته که در مواقع ضروری آمادگی لازم جهت پذیرش بیماران و مصدومان داشته باشد.

وی افزود: بیمارستان شفا مجهز به اورژانس هسته‌ای است تا در حوادث مرتبط با رادیواکتیو و بمباران هسته‌ای خدمات‌رسانی انجام دهد.

نکویی بیان کرد: در نظر داریم با توجه به بودجه محدود در بعد فیزیکی بیمارستان نوسازی شود و کمیته‌هایی برای بهبود کیفیت اخلاق پزشکی و خدمات‌رسانی تشکیل خواهد شد.

همچنین در این گفت‌وگو کاوه شفیعی معاون درمان و محمدحسین مصدق معاون اجرایی بیمارستان شفا کرمان به ارائه مسائل مربوط به بخش مغز و اعصاب و بخش سوختگی و قلب این بیمارستان پرداختند.

کد خبر 472254

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha