رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق و یک جاعل حرفه‌ای اسناد و مدارک و مهرهای دولتی خبر داد و گفت: از مخفیگاه یکی از سارقان ابراز و آلات جعل کشف شد.

سرقت

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت: چهارم آذر ماه امسال وقوع یک فقره تصادف در خیابان بوعلی به ماموران کلانتری ۱۶۹ مشریه اعلام و عوامل گشت کلانتری ۱۶۹ مشیریه برای بررسی موضوع در محل حاضر و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی مزدا با نیوجرسی خیابان (بلوک) برخورد کرده است و راننده خودروی مزدا خانم جوانی ۲۵ ساله به نام مهین است. 

وی عنوان داشت: بررسی اولیه عوامل کلانتری حکایت از این داشت که خودروی مزدا سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد که در همین هنگام عوامل گشت کلانتری متوجه حضور مشکوک یک دستگاه خودروی پراید در محل حادثه شدند. پس از استعلام مشخص می‌شود خودروی پراید نیز سرقتی است.

اختیاری گفت: عوامل کلانتری راننده خودروی پراید که مردی جوان ۳۰ ساله به نام وحید بود را به همراه مهین دستگیر و پس از توقیف خودروها به کلانتری انتقال دادند.

این مقام پلیسی ادامه داد: پس از تحقیقات مقدمانی پرونده برای رسیدگی تخصصی با موضوع دستگیری دو سارق خودرو و کشف دو دستگاه خودروی سرقتی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه کارآگاهان هر دو متهم را تخت بازجوئی اولیه قرار دادند، گفت: مهین که سعی می‌کرد، هرگونه ارتباط با وحید را انکار کند ولی در ادامه تحقیقات تخصصی اظهار کرد همسر موقت وحید است و هر دو خودروی سرقتی را از دو شخص به نام‌های حسام و رحیم گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه وحید کلیه اظهارات مهین را تایید و اعلام کرد از سرقتی بودن خودورها اطلاع داشته‌اند، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیس، مخفیگاه حسام شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات پلیسی حسام در نوزدهم آذر ماه در محفیگاهش در محدوده خیابان نبرد دستگیر شد.

وی ابراز داشت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مخفیگاه رحیم در حوالی خیابان پاسدار گمنام شناسایی و تیمی از کارآگاهان برای دستگیری پیمان به مخفیگاه وی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رحین در مخفیگاهش دستگیر شد، افزود: در بازرسی از منزل وی کارآگاهان یک دستگاه کیس رایانه، دو دستگاه پرینتر رنگی و سیاه و سفید HP، تعداد فراوانی مهرهای جعلی مربوط به سازمان‌ها و ادارات دولتی مستقر تهران، ملارد، کن، مشهد کشف کردند. چهارمین متهم پرونده نیز به اتهام سرقت و جعل و استفاده از اسناد مجعول به پلیس آگاهی انتقال یافت. 

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه کشف جرئیات پرونده ادامه دارد گفت: متهم در تحقیقات انجام شده به جعل و ساخت مهرهای مختلف اعتراف کرده است. در حال حاضر با دستور مقام قضائی هر ۴ متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند.

کد خبر 472171

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha