رئیس اداره بهزیستی سلطانیه گفت: متقاضیان طلاق بیشترین تماس‌گیرندگان با خط ۱۲۳ در شهرستان سلطانیه استان زنجان هستند.

طلاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اصغر بوئینی با اشاره به این‌که در طی ۸ ماه گذشته، در مجموع ۲۱ مورد تماس با اورژانس اجتماعی شهرستان سلطانیه استان زنجان برقرار شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۶ تماس مربوط به اختلافات خانوادگی، ۷ تماس مربوط به متقاضیان طلاق، ۶ موردنیاز به مشاوره، یک مورد مربوط به همسر آزاری و یک مورد نیز نیازمند مداخله بوده است.

وی گفت: پس از تماس با این خط در صورت نیاز به مداخله پس از بررسی و صحت‌وسقم ماجرا مداخله انجام می‌شود.

بوئینی با اشاره به این‌که یکی از مشکلات پیشروی شماره تماس ۱۲۳ در شهرستان‌ها ناشناخته بودن این خط است، اظهار کرد: در راستای معرفی این خطوط به شهروندان طی نامه‌ای از ادارات خواسته‌شده است که اهداف و فعالیت‌های خطوط ۱۴۸۰ جهت مشاوره و ۱۲۳ اورژانس اجتماعی را در تابلوی اعلانات خود نصب کنند. همچنین بنرهای نیز در سطح شهرستان برای اطلاع‌رسانی نصب‌شده است.

این مسئول با تاکید بر این‌که مشاوره‌های انجام شده در این خطوط کاملاً رایگان است، بیان کرد: موارد مشاوره نیز کاملاً محرمانه می‌ماند.

رئیس اداره بهزیستی سلطانیه از فعالیت چهار تیم اجتماع‌محور در شهرستان سلطانیه خبر داد و افزود: این چهار تیم می‌تواند به‌عنوان کمکی برای بهزیستی در حل برخی از مشکلات باشد.

کد خبر 472131

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha