مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
۰ نفر

پیست بین‌المللی دیزین استان البرز به‌عنوان بزرگ‌ترین پیست خاورمیانه و جاذبه‌ بی‌نظیر گردشگری و ورزشی یکشنبه اول دی برای انجام بازی‌های زمستانی و رقابت‌های اسکی گشایش یافت.

پیست بین‌المللی دیزین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بارش‌های پاییزی موجب شد تا این مجموعه ورزشی تفریحی برای حضور ورزشکاران و علاقه‌مندان آماده شود.

صادق کلهر رئیس هیات آلپاین البرز یکشنبه اول دی اظهار داشت: با آغاز به کار پیست بین‌المللی دیزین، رقابت‌های کشوری در دی و بهمن‌ماه و آسیایی در اسفندماه برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه نرخ استفاده از امکانات پیست دیزین نسبت به سال گذشته افزایش نیافته، گفت: از شنبه تا چهارشنبه نرخ ورودی به دیزین ۱۵۰ هزار تومان و در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۸۰ هزار تومان است.

پیست بین‌المللی دیزین در ۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله‌کابین، ۲ تله‌سیژ، هفت تله‌اسکی بشقابی و یک تله‌اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می‌رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت‌ماه است، در پیست بین‌المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.
 

کد خبر 472061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha