محفل یلدای کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر(ع) ایلام شامگاه شنبه سی‌ام آذر با حضور جمعی از مسئولان محلی و خیرین ایلامی برگزار شد.

یلدای کودکان بی سرپرست و سالمندان ایلام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاونان سیاسی، امنیتی و امور عمرانی استاندار ایلام، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران عضو شورای رفاه و دستگاه‌های مختلف اجرایی و جمعی از خیرین و فعالان اجتماعی و رسانه‌ای با حضور در شیرخوارگاه بهزیستی ایلام و دلجویی از کودکان این مرکز، آیین سنتی و ملی یلدا را برپا داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در حاشیه این آیین گفت: شب یلدا از بهترین رسوم مردم ایران است که در این فرصت مغتنم مردم به صله‌رحم می‌پردازند.

محمد نوذری افزود: رسوم ما ایرانی‌ها در شب یلدا از اندیشه کهن و پر مایه ایرانی نشأت گرفته و کمک به همنوع در این رسم نیکو بسیار برجسته است.  

اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر و لباس برای کودکان این مرکز، تهیه یک دستگاه تلویزیون برای این مجموعه، ایجاد ست ورزشی و بازی کودکان در حیاط این شیرخوارگاه، تعمیر آسانسور، تهیه یک دستگاه رایانه، تهیه وسایل ورزشی و لباس ورزشی برای کودکان از جمله کمک‌های مدیران و خیرین به شیرخوارگاه بهزیستی ایلام بود.

همچنین ویژه‌برنامه یلدای مهربانی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام در مرکز سالمندان آسایش ایلام برگزار شد.

کد خبر 472057

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha