حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی جهت گزارش وضعیت و انتقال مشکلات مردم شهر ماهشهر به رهبر انقلاب وارد شهرک طالقانی ماهشهر شد.

ماهشهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بارندگی‌های چند روز اخیر و سیلاب در خوزستان مهم‌ترین موضوع مورد بحث این روزها است. تعداد بالای روستاهایی که سیل آنها را تهدید می‌کند و تلاش مردم خوزستان برای حفاظت از شهرها و روستاهایشان مهم‌ترین موضوعاتی است که مردم درگیر آنند.

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه برخی از معاونان خود با حضور در شهرک طالقانی با مردم این منطقه دیدار کرد. حجت‌الاسلام قمی نماز ظهر و عصر را در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این منطقه اقامه کرد و بعد پای درد دل مردم این منطقه نشست.  همچنین قرار است، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مناطق مختلف این شهرک دیدار و با مردم این منطقه گفت‌وگو کند. خواسته‌ها و گفته‌های مردمی این منطقه قرار است از طریق حجت‌الاسلام قمی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منتقل شود.

شهرک طالقانی یکی از مناطق محروم ماهشهر به شمار می‌رود که در حوادث مربوط به اغتشاشات افزایش قیمت بنزین در مدت اخیر دستاویز هجمه رسانه‌های معاند و ضد انقلاب بوده است.

ویدئوی این دیدار را به نقل از فارس پلاس در زیر ببینید:

کد خبر 471939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    2 0
    40 سال بعد از انقلاب
  • بی اسم IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    0 0
    منطقه محروم خخخخخخ خندم گرفت کی محرومش کرد شهری پر از نفت و گاز حتما جادوگرا محرومش کردن