مراسم جشن «یلدا» در آستانه بلندترین شب سال به همت اعضای کانون «خدمت رسانی همیاری» در میان کودکان کوره های آجر پزی شمس آباد برگزار شد.

یلدا کوره پزخانه

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری­ نیا: در این مراسم که با حضور «مریم ایمانیه»همسر دکتر «محمد جواد ظریف »وزیر امور خارجه  و «سارا خوئینی­ ها» برگزار شد، ۲۰۰  تن از کودکان آجرپزی شمس آباد حضور داشتند و از ویژه برنامه­ های شاد این دورهمی لذت بردند.

«امیرحسین قاسمی»، مدیر گروه خدمت رسانی همیاری در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: «چند هفته­ ای بود که برای این مراسم تلاش می­ کردیم. از طراحی پوستر و کلیپ تا جمع کردن هزینه برای برگزاری مراسم که در این مسیر هنرمندانی که از اعضای افتخاری همیاری هستند، به ما کمک رساندند. »

او افزود: «هدف از برگزاری این مراسم، همدلی و همراهی با کودکان کار در این کوره پزخانه­ ها در بلندترین شب سال بود که خوشبختانه با مشارکت خیران شاهد برگزاری آن بودیم. »

مدیر موسسه همیاری با اشاره به هدایای توزیع شده و پک تنقلات شب یلدا میان کودکان حاضر در این مراسم، اظهار داشت:«از امروز نیز خودمان را برای کمپین شب عید کودکان با عنوان «کمپین پا به پا لبخند» آماده می­ کنیم. این کمپین هر سال به نفع کودکان محروم در شمس آباد، چند روستا در سیستان و بلوچستان و چند روستا در کردستان برگزار می­ شود. »

کد خبر 471910

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha