نزدیک به ۹۰ درصد نیازهای درمانی کودکان مبتلا به سرطان در استان همدان با فعالیت‌های محک برطرف می‌شود.

كودك سرطاني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی محک، داوطلب مددکاری اجتماعی موسسه خیریه محک در بیمارستان بعثت همدان گفت: نزدیک به یک دهه است که داوطلب محک در بیمارستان بعثت همدان حضور دارد و خدمات خود را که مهم‌ترین آن تشکیل پرونده حمایتی است، به کودکان مبتلا به سرطان این بیمارستان ارائه می‌دهد.

«نرجس مصباح» افزود: از حدود ۳ سال پیش تاکنون با همت نیکوکاران در همدان، ظرفیت تخت‌های بیمارستان بعثت افزایش یافته و اکنون ظرفیت بخش خون و آنکولوژی کودک در این بیمارستان به ۱۶ تخت رسیده است.

وی اضافه کرد: با همکاری بیمارستان نسبت به ساخت و راه‌اندازی اتاق بازی، آشپزخانه، اتاق استراحت و دیگر امکانات رفاهی در بخش نیز اقدام شده است.

داوطلب مددکاری اجتماعی محک ادامه داد: با فعالیت‌ها و حمایت‌های موسسه خیریهمحک از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان بیشتر نیازهای درمانی و حمایتی ایشان در استان همدان تأمین می‌شود و کمتر شاهد مسافرت آنها به تهران و شهرهای بزرگ هستیم.

وی اضافه کرد: «محک در نظر دارد تا خدمات حمایتی خود را به صورت یکپارچه در سراسر کشور گسترش دهد تا در سایه حمایت محک، هیچ خانوادهای در مسیر درمان فرزند خود تنها نماند.

کد خبر 471882

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار همدان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha