استقلال در نیم فصل به دنبال خرید یک مهاجم خارجی است و حضور بهرام امیری به عنوان شخصی که باربوسا،پروپیچ و شیحی را جذب کرد و با آنها قرارداد بست آبی پوشان را نگران می کند.

پروپیچ

همشهری آنلاین-بهرام امیری با حکم اسماعیل خلیل‌زاده به عنوان مشاور مدیرعامل به باشگاه استقلال بازگشت. کارنامه معاون سابق استقلال در آخرین دوره حضورش در این باشگاه نشان می‌دهدمانند لیگ پانزدهم که امیری و علی نظری جویباری معاونان باشگاه بودند و مسئولیت نقل و انتقالات استقلال را برعهده داشتند، نمی‌توان  روزهای خوبی را در نقل و انتقالات زمستانی و نیم‌فصل دوم  برای آندره‌آ استراماچونی و آبی‌پوشان متصور شد.

بهرام امیری که قرار است نقل و انتقالات استقلال به او سپرده شود در لیگ پانزدهم و دوره مدیریت بهرام افشارزاده به همراه نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه بود. جدایی 11 بازیکن و خرید 11 بازیکن جدید حاصل عملکرد این دونفر و البته تفکرات پرویز مظلومی در تابستان سال 94 بود.

بازگشت مهدی رحمتی از پیکان سقوط کرده به لیگ یک و خرید ریوالدو باربوسا،جابر انصاری،امین حاج‌محمدی،میثم مجیدی،روزبه چشمی،پروپیچ و فرشید اسماعیلی لیگ یکی و اضافه شدن امید نورافکن از تیم‌های پایه کارنامه نقل و انتقالاتی استقلال در لیگ پانزدهم بود .

استقلال برای نیم فصل‌دوم نیاز مبرم به تقویت داشت و سرمربی استقلال یک لیست چند نفره در اختیار مدیران باشگاه گذاشته بود که از بین آنها امیری و نظری جویباری فقط توانستند مهدی مومنی که خرید متوسطی بود را جذب کنند. تنها خرید خارجی استقلال در ازای جدا شدن باربوسا هم عادل شیحی بود. بازیکنی که اغلب مصدوم بود و در نیم‌فصل دوم فقط 315 دقیقه برای آبی‌پوشان به میدان بازی کرد! با مرور  مصاحبه‌های مظلومی درمی‌یابیم که او بارها و بارها به دلیل عملکرد ضعیف مدیران در نقل و انتقالات نیم فصل از آنها انتقاد و گلایه کرده بود. در نهایت هم استقلال صدرنشین در نیم فصل اول دربی برگشت را با نتیجه سنگین 4 بر 2 واگذار کرد و جایگاهی بهتر از سوم جدول پیدا نکرد. آنهم در شرایطی که تیم مانند امسال در لیگ قهرمانان حضور نداشت و برنامه‌اش اینقدر فشرده نبود.

استقلال در نیم‌فصل به دنبال خرید یک مهاجم خارجی است و حضور بهرام امیری به عنوان شخصی که باربوسا،پروپیچ و شیحی را جذب کرد و با آنها قرارداد بست آبی‌پوشان را نگران می‌کند. جدا از کیفیت فنی پایین، شیحی باعث شد استقلال در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود و پروپیچ هم استقلال را تا آستانه محرومیت و جریمه‌های مالی سنگین پیش برد. بهرام امیری با این کارنامه می‌تواند انتظارات استراماچونی سخت‌گیر  و هواداران پرتوقع استقلال را در نقل و انتقالات برآورده کند؟

کد خبر 471828

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha