آمار خریداران از میادین میوه و تره بار شهر تهران، در یک ماه گذشته، ۳۵درصد افزایش داشته است.

میدان تره بار

همشهری آنلاین/ زینب زینال­ زاده: از مهرماه سال گذشته، تعداد خریداران از میادین تره بار شهر تهران افزایش داشته است. اما به گفته مدیرعامل سازمان میادین تره بار شهر تهران، در یک ماه گذشته، تعداد خریداران از میادین تره بار تهران افزایش چشمگیرتری داشته است.

سید «سعید راد» در گفت ­وگو با خبرنگار همشهری محله گفت: «در یک ماه گذشته، شاهد رشد ۳۵ درصدی خریداران از میادین و بازارهای تره بار بودیم و این عدد بیانگر آن است که محصولات با کیفیت خوب و قیمت مناسب در میادین تره بار عرضه می‌شود.»

سید سعید راد- مدیرعامل سازمان میادین تره بار شهر تهران

او به رصد قیمت‌ها در میادین تره بار هم اشاره و عنوان کرد: «کیفیت و قیمت محصولات در همه بازارها و میادین تره بار شهر تهران از طریق سیستم‌های هوشمند رصد می‌شوند و بهره ­برداران و غرفه­ داران نمی‌توانند در قیمت محصولات دخل و تصرف کنند.»

سال­های گذشته در میادین و بازارهای تره­ بار، قفسه‌های مهربانی وجود داشت که شهروندان برای کمک به نیازمندان، میوه خریداری می‌کردند و داخل آنها قرار می‌دادند. راد با بیان اینکه قفسه‌های مهربانی همچنان وجود دارد گفت: «مشارکت شهروندان در پر کردن قفسه‌های مهربانی در مقایسه با سال­های گذشته، پررنگ‌تر شده است و قفسه مهربانی همه میادین و بازارهای تره بار فعال هستند.»

مدیرعامل سازمان میادین تره بار شهر تهران درباره برنامه اهدای میوه به کودکان هم گفت: «اهدای بسته میوه برای کودکان طرحی شده است و روزهای جمعه در میادین تره بار شهر تهران اجرا می‌شود. در این طرح کودکانی که همراه با والدینشان برای خرید به میادین تره بار مراجعه می‌کنند، می‌توانند بسته‌های میوه رایگان دریافت کنند.»

کد خبر 471765

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha