مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده را اعلام کرد.

آلودگي هوا در خيابان پيروزي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به وضعیت آب و هوایی کشور طی پنج روز آینده گفت: از امروز تا روزهای پایانی هفته آینده در اغلب مناطق کشور جوی پایدار خواهد بود و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش تدریجی غلظت آلاینده‌های جوی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر روز سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در مناطقی از شمال غرب و غرب بارش برف و باران رخ می‌دهد.

ضیاییان درباره وضعیت آب و هوایی پایتخت نیز گفت: طی روز جمعه ۲۹ آذر ماه آسمان تهران صاف همراه با غبار صبحگاهی بوده و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۳ و ۲ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. روز شنبه ۳۰ آذر ماه نیز هوای پایتخت صاف همراه با غبار محلی و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۲ و ۲ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود. در روز یکشنبه اول دی ماه آسمان تهران کمی ابری و غبارآلود بوده و حداکثر دمای هوا ۱۲ و حداقل آن ۲ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه و سه‌شنبه دوم و سوم دی ماه آسمان پایتخت کمی ابری و غبارآلود، گاهی همراه با وزش باد بوده و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۳ و ۲ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کد خبر 471569

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha