رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: پژمان پشتام در وزن ۷۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، مدال طلا را کسب کرد.

پژمان پشتام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی صداقت شامگاه پنج‌شنبه ۲۸ آذر اظهار داشت: پژمان پشتام کشتی‌گیر استان تهران در وزن ۷۷ کیلوگرم در دور اول به دلیل آماده نشدن حریف هندی بر روی تشک پیروز میدان شد و درمجموع با نتیجه ۸ بر ۲ مقابل تیم هندی به برتری رسید.

وی ادامه داد: پشتام در دور دوم با حضور دیگر نماینده بازار بزرگ ایران با قرعه استراحت روبرو شد و پس از پیروزی ۹ بر یک تیم بازار بزرگ ایران در مقابل تیم آذربایجان نماینده شهرری و تیم بازار بزرگ ایران به دیدار نهایی راه یافتند.

صداقت خاطرنشان کرد: پژمان پشتام نماینده شهرری پس از برتری ۹ بر یک تیم بازار بزرگ ایران درمجموع دیدار نهایی مقابل سینا صنعت ایذه مدال طلا را کسب کرد.

ششمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان که از با رقابت کشتی‌گیران فرنگی کار آغازشده بود، در رشته آزاد دنبال می‌شود که جمعه‌شب به کار خود پایان می‌دهد.

در این رویداد بین‌المللی ورزشی علاوه بر تیم‌های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی، سیناصنعت ایذه، گهرزمین سیرجان و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به‌عنوان نمایندگان کشتی ایران، چند تیم باشگاهی از چین، قرقیزستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و هند در رشته‌های آزاد و فرنگی رقابت می‌کنند.

ششمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با حضور ۶ تیم روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه در شهر بجنورد استان خراسان شمالی برگزار شد و در پایان تیم بازار بزرگ ایران به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت.

شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است و این شهرستان به‌تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است.

این شهرستان با جمعیتی حدود یک‌میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع‌شده است.

کد خبر 471506

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha