باز هم چاره‌ای باقی نمی‌ماند جز اینکه امیدوار باشیم صداوسیما با نظارت بیشتر، گزارشگران مراکز استان‌ها و حتی تهران را از تلاش برای تحمیل سلیقه‌های فردی‌شان بر حذر بدارند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس در حالی موفق شد در شهر جم پارس جنوبی این شهر را شکست بدهد که یکی از نکات حاشیه‌ای این مسابقه، تلاش گزارشگر بازی برای القای باورهای شخصی‌اش بود. در مشهودترین نمونه، او بارها مدعی شد پرسپولیس با گابریل کالدرون نمایش‌های زیبایی ارایه نمی‌کند و صرفا خوب امتیاز می‌گیرد.

این در حالی است که مطابق آمار، پرسپولیس در بازی با پارس جم، 65 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت، 19 شوت به سمت دروازه شلیک کرد که 6 تای آنها داخل چارچوب بود و البته بازیکنان این تیم بیش از 650 پاس رد و بدل کردند. مسلما این عملکرد مقابل تیمی که به طور کامل در زمین خودی تجمع کرده و حتی با استفاده از حربه اتلاف وقت به دنبال گرفتن تک امتیاز است، نمی‌تواند آمار بدی باشد.

جالب است که گزارشگر بازی حتی از ترکیب و تعویض‌های گابریل کالدرون هم ایراد می‌گرفت و چون پیش‌بینی‌هایش در مورد تغییرات تیم درست از آب در نمی‌آمد، عملکرد سرمربی پرسپولیس را زیر سوال می‌برد! در هر صورت باز هم چاره‌ای باقی نمی‌ماند جز اینکه امیدوار باشیم صداوسیما با نظارت بیشتر، گزارشگران مراکز استان‌ها و حتی تهران را از تلاش برای تحمیل سلیقه‌های فردی‌شان بر حذر بدارند.

کد خبر 471484

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha