جک دورسی، مالک توییتر از پشت به مارک زاکربرگ خنجر زد و به شکلی بسیار آشکار به همه نشان داد دیگر مالک فیس‌بوک را در توییتر دنبال نمی‌کند.

مارك زاكربرگ و جك دورسي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، دورسی مدتی پیش فالوئر حسابی شد که فعالیت‌های بازیگران اصلی دنیای فناوری را رصد می‌کند و حرکت‌های آنها را در توییتر بازتاب می‌دهد. کارشناسان این حرکت مالک توییتر را اقدامی حساب‌شده می‌دانستند مبنی بر اینکه حواس دورسی به این حساب هست و می‌خواهد توجه دیگران را هم به آن جلب کند.

ماجرا وقتی جالب شد که دورسی دقایقی بعد حساب کاربری زاکربرگ را به اصطلاح آنفالو کرد تا تقریبا همه در توییتر بدانند او دیگر مالک فیس‌بوک را دنبال نمی‌کند. از آنجا که پیش از این اتفاق کنش و واکنش میان دو چهره برجسته دنیای فناوری رخ نداده بودند، هنوز کسی نمی‌داند این اقدام دورسی یک حرکت هوشمندانه و حساب‌شده بوده است یا کاری که دو دوست گاهی برای گرفتن حال هم انجام می‌دهند.

زاکربرگ با وجود داشتن بیش از ۴۰۰ هزار فالوئر معمولا از حساب رسمی خود در توییتر استفاده نمی‌کند. او در سال ۲۰۰۹ در توییتر فعال بود اما پس از آن فقط یک‌بار در ۲۰۱۲ مطلبی در حساب خود گذاشت و به پستی در صفحه رسمی‌اش در فیس‌بوک اشاره کرد. زاکربرگ که تا همین اواخر جوان‌ترین میلیاردر خودساخته تاریخ بود، سال ۲۰۱۹ یک نفر دیگر را هم دنبال کرد تا تعداد فالووینگ‌هایش به ۷۸۸ نفر برسد.

این دو میلیاردر دنیای فناوری پیش‌تر درباره یک موضوع بی‌اهمیت بحث‌شان شده بود. ماجرا از این قرار است که زاکربرگ برای پذیرایی از دورسی ظاهرا یک بز می‌کشد و با آن غذا درست می‌کند. این داستانی است که مالک توییتر چند بار از زاویه‌های مختلف آن را روایت کرد و پاسخی هم از سوی مالک فیس‌بوک نگرفت.

کد خبر 471466

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha