رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: آجیل چهارمغز که بهترین آجیل بازار است در بازار روز به قیمت هر کیلو ۱۳۶ هزار تومان عرضه می‌شود که در مقایسه با سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته است.

بازار روز کرج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عباس وحیدی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به طولانی‌ترین شب سال، بازار روزهای کرج، استان البرز به‌صورت ویژه آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس، پنج‌شنبه و شنبه (۲۹ و ۳۰ آذر) بازار روزهای شهر به‌صورت یکسره از ساعت هشت و سی صبح تاهشت و سی دقیقه شب باز هستند و به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

این مسئول با اشاره به نرخ اقلامی که مردم برای شب یلدا می‌خرند، توضیح داد: مردم می‌توانند انار، آجیل و هندوانه شب یلدای خود را از بازار روزها تهیه کنند و مطمئن باشند، قیمت این اقلام در مقایسه با مغازه‌های سطح شهر به میزان قابل‌توجهی کمتر است.

وحیدی تصریح کرد: به‌عنوان‌مثال آجیل چهارمغز که بهترین آجیل بازار است در بازار روزها به قیمت هر کیلو ۱۳۶ هزار تومان عرضه می‌شود که در مقایسه با سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به قیمت انار و هندوانه گفت: هر کیلو انار به قیمت ۷۳۰۰ و هر کیلو هندوانه دزفولی و میناب هرکدام به قیمت ۱۴۰۰ و ۳۴۰۰ هزار عرضه می‌شوند که قیمت آنها نیز در مقایسه با میوه‌فروشی‌های سطح شهر ۳۰ درصد کمتر است.

وحیدی با اشاره به قیمت آجیل شیرین و شور گفت: آجیل شیرین هر کیلو ۳۸ هزار تومان و آجیل شور نیز هر کیلو ۵۹ هزار تومان است.

کد خبر 471206

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha