مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
۰ نفر

 مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: شهروندان و خیران همدانی امسال در قالب طرح صدقه ۷ میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند.

صندوق صدقات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد همدان، پیمان ترکمانه بابیان این‌که صدقات در هشت‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۸ درصد رشد همراه بوده است، گفت: از ابتدای سال جاری، مردم استان هفت میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌شده، ادامه داد: صدقات جمع‌آوری‌شده برای مددجویان در قالب کمک‌های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

ترکمانه بابیان این‌که شهرستان همدان بیشترین میزان پرداخت صدقه را در سال جاری داشته است، گفت: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صدقه از منطقه یک استان جمع‌آوری‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با یادآوری این‌که در هشت‌ماهه سال ۹۷، هفت میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان صدقه پرداخت‌شده است، بیان کرد: سال ۹۸ صدقات با رشد مواجه بوده و به هفت میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان رسیده است.

وی تأکید کرد: افزایش میزان صدقات در حالی محقق شده که ۲ هزار و ۲۴ صندوق بزرگ در معابر، ۸۷۴ صندوق در اماکن و ۶ هزار و ۵۴ صندوق صدقات کوچک به دلیل کاهش میزان گردش وجه نقد در جامعه جمع‌آوری‌شده و در تلاش هستیم تا با دریافت صدقات مردم استان از طریق روش‌های نوین و غیرحضوری، خدمات شایسته‌تری را به نیازمندان ارائه کرده و شرایط پرداخت صدقات را تسهیل کنیم.

کد خبر 471183

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha