چهار نفر از مناطق نفت خیز جنوب در آخرین روز از یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت در استان خوزستان که مصادف بود با روز پژوهش، از بین پژوهشگران شرکت کننده انتخاب شدند که "حسام الدین ارجمند" از شرکت بهره‌براری نفت و گاز گچساران به عنوان پژوهشگر برتر در سال ۱۳۹۸ انتخاب و با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

حسام الدین ارجمند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در آخرین روز از یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت در خوزستان که مصادف بود با روز پژوهش از بین پژوهشگران شرکت‌کننده، تعداد چهار نفر از مناطق نفت خیز جنوب انتخاب شدند که "حسام الدین ارجمند" از شرکت بهره براری نفت و گاز گچساران به عنوان پژوهشگر برتر در سال ۱۳۹۸ انتخاب شد و با دریافت لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

وی به علت ثبت سه ایده و یک اختراع، ۴۰ مقاله ملی و بین المللی از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۳۹۸، نویسنده دوکتاب در سال ۱۳۹۸ به نام های نانو و آینده(نوا) و دیگری نانو و جامعه(نوج)، برگزاری ۷ سمینار علمی در زمینه هیدرات های گازی و نانو، ایده دهنده برتر در اولین ایتاپ دانشگاهی با سه ایده، مقاله برتر دانشگاه شهید بهشتی ۱۳۹۴، کارگربرتر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران سال۱۳۹۴ کارگر برتر استان کهگیلویه و بویراحمد سال ۱۳۹۵ و کارگر برتر در بخش صنعت سال ۱۳۹۶، پیشنهاد دهنده برتر سال و پژو هشگر برتر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بعنوان پژوهشگر برتر مناطق نفتخیز جنوب معرفی و تجلیل شد.  

وی شاغل در اداره بهره‌برداری با قریب ۱۲ سال سابقه در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است که در حال حاضر گشت چاه‌های نفت واحد بهره‌برداری ۲ یا دشت بلوط  است و از ابتدای اشتغال بکار در واحد بهره برداری ۱ و سپس تفکیک‌گر سیار به مدت سه سال و سپس واحد بهره‌برداری بینک به مدت دو و نیم سال و در ادامه واحد بهره‌برداری سه است.

آقای ارجمند از سال ۱۳۹۲ تا کنون سابقه تدریس در دانشگاه‌های استان از جمله واحد علمی کاربردی۱، دانشکده علمی کاربردی نفت برای نیروهای ترلنگی(ترینینگ) و دانشگاه غیره انتفایی پویا یاسوج و... را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است که حسام الدین ارجمند از کارکنان اداره بهره‌برداری دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی گرایش پالایش و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی گرایش پدیده‌های انتقال است و هم اکنون در واحد بهره‌برداری شماره دو گچساران مشغول به کار است.

کد خبر 471175

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha