شهردار تهران بستر اصلی شکل‌گیری رخدادهای آبان‌ ماه را فقر و مشکلات اقتصادی دانست و گفت: از شهرداران مناطقی که محلات‌شان از نظر اقتصادی آسیب‌پذیرتر است می‌خواهم به اهمیت اقدام‌های التیام‌بخش آگاه باشند و همواره این قبیل فعالیت‌ها را مدنظر قرار دهند.

پيروز حناچي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی در جلسه شورای معاونان، مشاوران و شهرداران مناطق ۲۲ گانه تهران که در ساختمان مرکزی شهرداری تهران برگزار شد، با تشکر از افرادی که در این شرایط سخت مسئولیت پذیرفتند، ضمن اشاره به استعفای محسن پورسیدآقایی گفت: از معاون پیشین حمل و نقل تشکر می‌کنم که صادقانه به شهر تهران خدمت کرد. از آقای سنندجی مدیرعامل پیشین شرکت واحد نیز تقدیر و بر تلاش و خدمت صادقانه ایشان تأکید می‌کنم چراکه شرکت اتوبوسرانی همیشه و حتی پیش از انقلاب نیز با بسیاری از مشکلات و کمبودها مواجه بوده است و ایشان در این حوزه زحمات زیادی کشیدند.

وی در ادامه به گزارش ارائه‌شده توسط معاون امور مالی و اقتصادی درباره عملکرد درآمدی و تحقق بودجه سازمان‌ها و مناطق مختلف اشاره و عنوان کرد: موضوع درآمد از موضوعات دائمی ماست و انتظار می‌رود که شهرداران با وجود شرایط کشور مسیر اصلی را فراموش نکنند و به یاد داشته باشند که ما یک سازمان درآمد-هزینه‌ای هستیم و نباید بگذاریم در این سیکل وقفه‌ای ایجاد شود.

شهردار تهران در بخش دیگری از اظهارات خود پس از تاکید بر تاثیر مثبت تصویب لایحه منابع مالی پایدار در مجلس بر روند خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی، به موضوع مناسب‌سازی شهر اشاره و تأکید کرد: مسئولیت مناسب‌سازی در شهر با شهرداری است و باید آن را جدی بگیریم. در حال حاضر امکانات و آگاهی لازم برای رعایت الزامات مناسب‌سازی را داریم و باید این موضوع را در چک‌لیست‌هایی که به پیمانکاران می‌دهیم، همواره مد نظر قرار دهیم.

پیروز حناچی در پایان، بستر اصلی شکل‌گیری رخدادهای آبان‌ ماه را فقر و مشکلات اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: از شهرداران مناطقی که محلات‌شان از نظر اقتصادی آسیب‌پذیرتر است می‌خواهم به اهمیت اقدامات التیام‌بخش آگاه باشند و همواره این قبیل فعالیت‌ها را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 471144
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha