رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها صلاحیت ۲ نفر داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه باشت و گچساران از سوی هیات اجرایی احراز نشد که این افراد هم مشهور و مطرح نبوند.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین،  سیدمحمد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۲۷ نفر داوطلب حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا هیچ فردی رد صلاحیت نشد.

ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد پیش تر تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا آخرین ساعات روز ۱۶ آذرماه در هر سه حوزه انتخابیه این استان را ۹۵ نفر اعلام کرده بود.

تقوی گفت: همچنین سه نفر در حوزه انتخابیه کهگیویه بزرگ نیز ظرف روزهای گذشته و در حین بررسی صلاحیت کاندیداها انصراف داده بودند و مابقی افراد نیز همه تایید صلاحیت شدند.

وی تصریح کرد: از ۱۷ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیز ۱۵ نفر تایید صلاحیت شدند و افراد رد صلاحیت شده در این حوزه نیز شناخته شده نیستند.

بیشترین تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم مربوط به حوزه کهگیلویه بزرگ با ۴۵ نفر است.

مدیرکل روبط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی اعم از هیات‌های نظارت، بازرسی، کمیته‌های مختلف، نیروهای امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان را بر عهده خواهند داشت.

وی گفت: همچنین حدود ۸۵۰ شعبه اخذ رای در هر سه حوزه انتخابیه استان شامل بویراحمد و دنا، باشت و گچساران و کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام نیز پیش بینی شده است.

تقوی تصریح کرد: بر اساس تاکید حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد و هماهنگی و تعامل میان هیات های اجرایی و نظارت، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال در فضای امن، سالم و قانونمند برگزار خواهد شد.

کهگیلویه و بویراحمد سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 471049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha