مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
۰ نفر

استاندار البرز با اشاره به توقف چندماهه پروژه قطار شهری گل شهر- شهر جدید هشتگرد گفت: این پروژه با تلاش و پیگیری دولتمردان گره‌های کور آن گشوده شد و اکنون در خط پایانی است.

تلاش دولتمردان گره‌های خط ریلی هشتگرد را گشود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عزیزالله شهبازی عصر سه‌شنبه ۲۵ آذر در بازدید از مترو شهر جدید هشتگرد گفت: پروژه متروی گل شهر- شهر جدید هشتگرد، استان البرز ماراتن نفس‌گیر بود که تلاشگران باانگیزه آن  را به سرمنزل مقصود رساندند.

 وی ادامه داد: اکنون این پروژه به همت وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) به اتمام رسیده است.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به این‌که سال ۹۸ بهار راه‌سازی در استان البرز است، افزود: سیاست‌های راهبردی که در دولت یازدهم و دوازدهم برای استان البرز در بخش راه‌ها پیش‌گرفته شده یکی پس از دیگری به ثمر می‌رسند که به‌زودی بسیاری از پروژه‌ها در البرز بهره‌برداری می‌شود.

شهبازی گفت: پروژه قطار برقی گل شهر- شهر جدید هشتگرد به دلیل مشکلات و مضایقه مالی متوقف‌شده بود که با اقدامات ویژه مسئولان کشوری، استانی با صرف بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در ایستگاه پایانی قرار دارد و به‌زودی با حضور مقامات ملی به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار البرز با اشاره به پروژه‌های ادامه آزادراه شهید همت و قطعه اول آزادراه تهران- شمال گفت: آزادراه چرم شهر -آبیک و تعریض اتوبان از گرم‌دره تا حصارک از دیگر پروژه‌های راه‌سازی استان البرز است که بخش عمده این پروژه‌ها اجرایی شده است.

شهبازی در ادامه با اشاره به حضور فعال راه‌آهن جمهوری اسلامی در استان البرز گفت: ترمیم، بازسازی و نوسازی مربوط به پل‌هایی که حمل‌ونقل مسافر به‌سختی در آن‌ها انجام می‌شد و گره کور ترافیکی ما بودند ازجمله اقدامات راه‌آهن سراسری در استان البرز است.

وی گفت: چهار خطه کردن قطار شهری که کار مطالعاتی آن عملیاتی و کار اجرایی آن در حال انجام است، تکمیل کمربند شمالی شهر کرج به طول ۱۷ و نیم کیلومتر و راه هشتگرد به طالقان از برنامه‌های در دست اقدام است.

کد خبر 471030

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha