سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

ميوه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سالار حسین پور در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش تقاضا برای برخی اقلام در آستانه شب یلدا افزود: در قالب این طرح مراکز عرضه اقلام پرمصرف ویژه شب یلدا نظیر میوه فروشی‌ها، آجیل و شیرینی فروشی‌ها و مواد پروتئینی رصد و کنترل خواهند شد.

وی اظهارکرد: در این طرح با استفاده از توان سایر دستگاه‌های ذیربط، از جمله استانداری، تعزیرات حکومتی استان، اتاق اصناف مرکز استان، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان، اتحادیه صنف میوه و تره بار شهرستان بویراحمد، تعداد گشت‌های بازرسی در مرکز استان افزایش خواهند  یافت و در شهرستان‌ها نیز متناسب با جمعیت صنفی برنامه‌ریزی لازم برای تشدید نظارت‌ها انجام خواهد پذیرفت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از روسای اتحادیه‌های صنف قنادان، آجیل وخشکبار ومیوه وتره بار درخواست کرد جهت رعایت حال شهروندان عزیز هم استانی، هر کدام از این صنوف تعداد ۵ واحد صنفی تحت پوشش خود را جداگانه مشخص وتخفیف‌های لازم  شب یلدا را در اجناس خود و در قالب فروش فوق العاده اعمال نموده  وبا یک بنر مشخص در دید عموم قرار دهند.

حسین پور در پایان از متصدیان واحدهای صنفی خواست براساس قانون نظام صنفی نسبت به درج قیمت بر روی کالا و خدمات و نصب آن در معرض دید عموم اقدام و فاکتور خرید کالاهای موجود را در واحد صنفی نگهداری و در صورت مراجعه بازرسان ارایه نمایند.

وی بیان کرد: همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه ی ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گزارش کنند.

کد خبر 470967

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha